Tiedote koronavirukseen liittyen

Padelystävät!

Me voitetaan tämäkin peli. Ihan varmasti.

Me Padel Housessa haluamme toimia vastuullisesti suhteessa koronaviruksen aiheuttamaan tilanteeseen.

Hallimme toiminta jatkuu toistaiseksi lähes normaalisti ja seuraamme tilannetta sekä siihen liittyviä hallituksen ja Terveyden ja hyvinvointilaitoksen (THL) ja muiden viranomaisten antamia suosituksia ja ohjeistuksia.

Päivitämme käytäntöjämme aktiivisesti.

Toistaiseksi voimassa olevat poikkeukset Padel Housen tiloissa:

• Valitettavasti emme toistaiseksi vuokraa mailoja tai palloja, välttääksemme kosketusketjuja. Uuden pallopurkin saa ostettua hallilta alehintaan 5€. Edukkaita mailoja myös myynnissä.
  • Suosittelemme kaikkien vähääkään riskiryhmään kuuluvaksi, koronavirukselle altistuneeksi tai sairastuneeksi itsensä lukevan perumaan vuoronsa hallilla tai jättävän osallistumatta. Näin kunnioitamme kanssapelaajia.
  • Kiinnitämme erityishuomiota puhtauteen ja hygieniaan. Pesethän kätesi säännöllisesti ja ohjeiden mukaisesti. Huolehdithan myös yskimishygieniasta. Suosittelemme myös välttämään tarpeetonta kättelyä. THL:n ohjeita käsi- ja yskimishygieniaan voi lukea täällä: Thl.fi: Käsienpesu ja yskiminen.

Mikäli epäilet altistuneesi tartunnalle, ole välittömästi yhteydessä terveydenhuoltoon ja noudata heidän antamia ohjeita. Ethän osallistu seuran tai hallin toimintaan, jos olet kipeä tai sinulla on todettu tartunta tai epäilet altistuneesi tartunnalle. THL:n ajankohtaista infoa koronavirustilanteesta voi seurata täällä: Thl.fi: Ajankohtaista koronaviruksesta COVID-19.

Kiitos, tsemppiä!

Ota meihin yhteyttä