Tiedote koronaviruksen johdosta 17.3.

Me Padel Housessa haluamme toimia vastuullisesti tässä äärimmäisen ikävässä ja haastavassa koronavirustilanteessa. Olemme käynnistäneet selvitystyön siitä, onko mahdollista jatkaa hallin toimintaa riskeeraamatta asiakkaidemme terveyttä ja jos on, miten tämä tulisi tehdä.

Välittömänä toimenpiteenä Padel House muuttuu kylmähalliksi eli paikan päällä ei ole enää henkilökuntaa palvelemassa 17.3. alkaen. Näin pyrimme katkaisemaan kontaktiketjut ja siten ehkäisemään viruksen leviämistä. Hallilla ei ole toistaiseksi myöskään maila- tai pallovuokrausta tai kahviomyyntiä. Kaikista muutoksista tiedotamme mahdollisimman pian!

Jos sinulla on todettu koronavirus ja olet vieraillut hallillamme, toivoisimme, että tiedottaisit asiasta hallipäällikköämme Sasu Mellasta 040 526 3444 tai sasu@padelhouse.fi. Näin pystymme paremmin arvioimaan ja turvaamaan asiakkaidemme hyvinvointia ja turvallisuutta. Halutessasi perua jo varatun vuoron, olethan yhteydessä hallipäällikkön. Lähtökohtaisesti peruttuja vuoroja siirretään myöhemmin käytettäviksi pelisaldoiksi.

Mikäli tunnet pienimpiäkään oireita tai muutoksia terveydentilassasi, pyydämme sinua peruuttamaan pelivuorosi ja parantelemaan itsesi jälleen huippukuntoon ennen kuin saavut hallillemme. Jos taas kuulut THL:n määrittelemään riskiryhmään, suosittelemme harkitsemaan, onko sinun turvallista pelata ylipäätään. Käsihygienian osalta hallilla on runsaasti käsidesiä tarjolla sekä pukuhuoneet ja wc-tilat käsien pesuun sekä muuhun hygienian hoitoon. Olemme myös lisänneet merkittävästi kenttien desinfiointia ja hallin siivousta.

Muistutamme edelleen, että tarpeetonta kättelyä ja kaikkea kosketusta kanssapelaajia kohtaan tulee välttää jatkossakin. THL:n ohjeita käsi- ja yskimishygieniaan voi lukea täällä: Thl.fi: Käsienpesu ja yskiminen.

THL:n ajankohtaista infoa koronavirustilanteesta voi seurata täällä:  Thl.fi: Ajankohtaista koronaviruksesta COVID-19.

Kaikesta huolimatta, aurinkoista kevättä! Pysytään yhdessä terveinä ja hyväkuntoisina!

Padel House, henkilökunta

Ota meihin yhteyttä