Tiedote koronaviruksen johdosta 18.3.

Toimintaohjeet / vuorojen varaaminen ja maksaminen

Me Padel Housessa haluamme toimia vastuullisesti tässä äärimmäisen ikävässä ja haastavassa koronavirustilanteessa mahdollisimman vastuullisesti ja hallituksen 18.3. tiedotustilaisuudessa linjaamaa varovaisuusperiaatetta noudattaen.

KERAN HALLIT on ilmoittanut kiinteistön pysyvän asiakkaidensa käytössä toistaiseksi. Samalla kiinteistön omistaja on viestinyt seuraavansa jatkuvasti koronavirusepidemian etenemistä ja viranomaisten ohjeistuksia sekä kiinnittävänsä entistä enemmän huomiota hygieniaan ja siivousohjeistuksiin.

Tämän hetkisen tilanteen mukaisesti, kiinteistön omisjatan ja viranomaisten määräyksiä kunnioittaen Padel House Oy palvelee asiakkaitaan seuraavasti:

Keskeisimmät poikkeavat toimenpiteet hallilla

• Hallilla ei ole henkilökuntaa paikalla, kosketusketjujen välttämiseksi
  • Hallin kahvio ei ole auki, kosketusketjujen välttämiseksi
  • Hallin välinevuokraamo on suljettuna ja proshop toimii etämyyntinä, kosketusketjujen välttämiseksi
    • Mikäli tarvitset uusia pelivälineitä, olethan yhteydessä Sasu Mellaseen
  • Hallin suihkutilat eivät ole käytössä, kosketusketjujen välttämiseksi
  • Kulku kentille poikkeusreittejä, olemme lohkoneet tilaa minimoidaksemme kosketusketjuja
    • Katso erillinen ohjeistus (myös hallilla)
  • Ulkomailta Suomeen saapuvien henkilöiden pyydämme pitämään 14vrk karanteeni jakson ennen hallille
    saapumista
  • Henkilöiden, jotka eivät itse ole oireilevia, mutta joiden perheen jäsenet sairastavat paraillaan, pyydämme
    ystävällisesti perumaan pelivuoronsa

Pidätämme oikeuden kaikille muutoksille ja tiedotamme pävitetyistä muutoksista aina mahdollisimman pian!

Ohjeet saapuessasi hallille

1. Varausvahvistuksessa saadun ovikoodin avulla pääset hallin ovesta sisään.
  2. Padel House infopisteessä karttakuva kenttien sijoittelusta, josta näet kenttien numeroinnin ja kentän sijainnin. Infopisteellä käsidesiautomaatit, joita suosittelemme käyttämään, ellei sinulla ole omaa käsidesiä.
  3. Infopisteeltä voit noutaa ostamasi uudet pallot ja gripit. Maksut tulee suorittaa Mobilepaylla Sasu Mellanen 040-5263 444 tai liikuntaedulla mobiilisti tai setelillä lukittuun laatikkoon. Huom! Muista allekirjoittaa liikuntasetelit.
  4. Vallitsevan tilanteen johdosta kenttäetiketin noudattaminen seuraavasti:
    1. Saavu paikalle vain hetki ennen omaa vuoroasi.
    2. Odota kenttäsi vapautumista, odota myös edellisen seurueen poistumista rajatulta alueelta. Voit odottaa peliesi alkua Padel Housen tilojen ulkopuolella, pidetään rajatun alueen henkilömäärät pieninä.
    3. Nauti peleistä ja huomioi kanssapelaajat. Huomioithan erityisesti hygienian esim. lasipintoihin ei pidä pyyhkiä hikeä, roskat ja käytetyt pallot roskiin.
    4. Poistu kenttä alueelta ja kenttien välitilasta ripeästi, näin huomioit kanssapelaajat ja seuraavan seurueen pelit pääsevät alkamaan ajallaan. Kiitos ymmärryksestä!

Vuorokäytänteet

Irtovuoro

Varaa vuorosi normaalisti netistä varausjärjestelmämme kautta, maksut hoidetaan Paytrail verkkomaksu palvelun kautta.

Jos haluat käyttää liikuntaetujasi maksuvälineenä, soita Sasu Mellanen 040-5263 444 tai lähetä sähköpostia info@padelhouse.fi

Vakiovuoro

Vakiovuorot voit perua veloituksetta toistaiseksi. Halutessasi voit maksaa omat vakiovuorot etukäteen tai saman kuukauden aikana varausjärjestelmämme kautta kohdasta ”omat varaukset” klikkaa ko. varaus, jonka jälkeen maksu hoidetaan Paytrail verkkomaksu palvelun kautta tai sopimuksen mukaan käytetyt/maksamattomat vuorot laskutetaan takautuvasti kuukauden viiveellä.

Perhepadelit ja Pari-pelaaminen

Varaa vuorosi soita Sasu Mellanen 040-5263 444 tai lähetä sähköpostia info@padelhouse.fi. Maksut voit suorittaa tämän jälkeen kohdasta ”omat varaukset” klikkaa ko. varaus, jonka jälkeen maksu hoidetaan Paytrail verkkomaksu palvelun kautta.

Maksaminen

Meille käy liikuntaetujen maksuvälineenä:

• Edenred, Smartum, Easybreak ja ePassi: Suosittelemme maksumuotona käyttämään mobiilisovellusta.
  • Liikuntasetelit voit tiputtaa info pisteen yhteydessä lukittuun laatikkoon. Huom! muista allekirjoittaa liikuntasetelit.

Vuokramailat poissa käytöstä

Vuokramailat ovat toistaiseksi pois käytöstä. Myymme vuokramailaa vastaavaa mailaan ProSopin puolella hintahaitari 80-100€. Pallot löytyvät infopisteestä. Pallotuubin hinta 5€.

Maksut tulee suorittaa Mobilepaylla Sasu Mellanen 040-5263 444 tai liikuntaedulla mobiilisti tai setelillä lukittuun laatikkoon. Huom! muista allekirjoittaa liikuntasetelit.

Proshop-tuotteiden ostaminen

Meillä on erinomainen valikoima Padel varusteita mailat, jalkineet, laukut, vaatteet yms… Merkkivalikoimaan kuuluu mm. Adidas, Siux, Bullpadel, Wilson, Babolat.

Jos olet kiinnostunut ProShopin tuotteista soita ja sovi tapaaminen Sasu Mellasen kanssa. Yhteystiedot: 040-5263 444 tai lähetä sähköpostia info@padelhouse.fi

Kentän ja hallin huolto

Kiinnitämme erityistä huomiota kentän puhtauden puolesta kosketettaviin pintoihin päivittäin.

Kaikesta ohjeistuksesta ja rajoituksista huolimatta toivomme mukavia padelhetkiä häkissä! Odotamme innolla näkevämme taas hyvissä padelmerkeissä loungen puolella heti kun tilanne sen sallii!!!

Ota meihin yhteyttä